Током зимског распуста школске 2020/2021. године, школска психолошкиња је осмислила и реализовала онлајн обуку за наставнике са темом "Како бити бољи онлајн наставник".
Наставници су могли да се упознају са појмом онлајн учења и окружењем у коме се оно одвија. Разматрали су одговорности онлајн наставника и различите начине како да подстакну ученике на ангажовање у онлајн окружењу. Упознали су се са различитим начинима праћења и оцењивања коришћењем онлајн алатки...
Просечна оцена коју су наставници дали оваквој обуци на скали од 1 до 5 је 4,78.
Неки од коментара учесника онлајн обуке:
На обуци сам проширила знања како на прави начин мотивисати ученика, а посебно ученика са сметњама.
Обуком је обухваћен широк спектар тема које су корисне да се подсетимо и проширимо знања у условима онлајн учења. Допада ми се детаљан и методичан приступ овој теми. Корисно је подсећање на важност радног окружења за ученике, али и за наставнике, како бисмо овим учењем постигли што боље резултате.
Сазнао сам за неке нове дигиталне алате за учење преко интернета.
Мислим да је комуникација између ученика и наставника јако важна и у учионици и приликом учења на даљину. Обука ми је помогла да побољшам своје комуникационе способности али и дала смернице како да те вештине пренесем на ученике.
Корисни линкови за израду материјала, организација времена, видови комуникације с ученицима, повратне информације...
Све теме су својим садржајем помогле да утврдим као и да проширим своје знање. Подједнако су корисне све теме за рад наставника.