У току зимског распуста, у оквиру стручног усавршавања унутар установе, 25.12.2018. је организована радионица "Музика је моћан медиј", коју је осмислила и реализовала Светлана Лачански.
Joomla PluginsУ току зимског распуста, у оквиру стручног усавршавања унутар установе, 25.12.2018. је организована радионица "Музика је моћан медиј", коју је осмислила и реализовала Светлана Лачански.
Joomla PluginsПројектну наставу, као нов облик наставе у 1. разреду, су кроз примере из праксе уз пропратну презентацију и приказ продуката ове наставе, члановима СВРН и стручним сарадницима, презентовале учитељице 1. разреда: Светлана Лачански 1-1, Оливера Малетин 1-2 и Стојанка Баљ 1-4.
Стручну тему су презентовале учитељице 3. разреда, Биљана Шијаков и Дара Дракулић, које овакав тип наставе примењују те су њихова искуства, начин припреме и извођења показале колегиницама.
Интерну обуку "Карактеристике успешно и неуспешно вођених тимова" су реализовале, 24.12.2018. наставница информатике Тијана Аугустинов и педагог Милена Јовановић.
Учитељица Драгана Милановић је презентовала примере из праксе, а везане за реализацију пројектне наставе (1.11.2018.).
ИНТЕРНА ОБУКА: „ОСПОСОБЉАВАЊЕ НАСТАВНИКА ЗА АНАЛИЗУ УЏБЕНИКА ПРЕМА ЗАДАТИМ КРИТЕРИЈУМИМА“
Учитељицe Драгана Милановић и Горана Радојевић, као и психолог
Весна Вујичић су 27.4.2018. у школи организовале радионицу и обуку на ову тему. Основна идеја за рад је била да се проуче уџбеници различитих издавача по основним критеријумима који одликују један уџбеник, а усаглашене су са Правилником о стандардима уџбеника ( „Службени гласник РС“ број 72/09). Чињеница је да често учитељи (практичари) немају увек могућност да анализирају уџбенике и дају своје предлоге .
СВРХА УЏБЕНИКА - Уџбеник је књига која има претензије да на читаоца делује формативно: да мења, да утиче, да усмерава, да покреће, да формира.Уџбеник се не задовољава само тиме да “проследи” информацију како то ради, нпр. eнциклопедија или речник. Уџбеник на систематичан и комплексан начин повезује релеватне садржаје стварајући системе који омогућавају повезивање и умрежавање појмова наспрам спонтано формираних појмова (псеудопојмова) насталих на основу спонтаног искуства ученика.
На обуци су биле присутне учитељице првог и четвртог разреда наше школе.