У уторак, 20.5.2025. године одржан је угледни час из енглеског језика. Наставна јединица је била: Revision: individual educational plan for gifted students.
Час је одржан у одељењу 8-1, а часу су присуствовали, осмишљавали разноврсне активности и учествовали у њима и ученици осталих одељења осмог разреда који се образују по ИОП - у 3 или индивидуализацији ИОП - 3 и долазе на додатну наставу енглеског језика и остварују успехе на свим нивоима такмичења.
На часу су се користили нови, ученицима ближи и интересантнији садржаји који подстичу радозналост и интересовање, а значајни су и за ширење опште културе. Садржаји су обрађени савременим методама у учењу страног језика, као што је изокренута учионица, тип наставе у којој ученици осмишљавају  и спороводе активности и они су у фокусу пажње на часу. У свему томе им помаже наставник. Активности су осмишљене тако да активирају мисаоне процесе ученика који су енглески језик учили путем диференциране наставе, односно, наставе подељене на нивое знања. Замисао је била да би требало припремити и приказати час на којем су у фокусу ученици који се образују по ИОП- у 3 или индивидуализацији ИОП - а 3 из енглеског језика на којем би они приказали своје досадашње радове и одређене сегменте свог рада, јер је градиво из вокабулара и граматике које су они учили било за бар два нивоа више од предвиђеног за ученике осмог разреда а које су они учили кроз креативне активности, као што су занимљиви и савремени тестови и квизови, укрштенице и асоцијације које су сами састављали, писање састава и песама, прављење својврсне збирке цитата, кратких прича и песама на енглеском језику, као и активности којима се унапређују комуникативне вештине, као што су: попуњавање листића са изостављеним понуђеним делом песме на енглеском језику која се слуша, провера и понављање знања путем квиза "Kahoot", који им се посебно свидео и због тога што се користе мобилни телефони у едукативне сврхе.Овај час је захтевао дугу припрему, јер су ученици претходно прочитали много књига на енглеском језику о којима су правили презентације и плакате, и осмишљавали квизове и укрштенице на енглеском језику. Знање стечено на додатној настави су иначе преносили и на остале ученике у свом одељењу, тако што су им презентовали своје радове и помагали приликом израде домаћих и школских задатака, а тако је било и на овом угледном часу.
Наиме, понављање речи на енглеском језику везаних за историју музике, спорта, књижевности и филма путем модерног приступа кроз игру и квизове подстицајно делује на активност, интересовање и мотивацију ученика у поређењу са уобичајеним формама часова. Употреба рачунара, мобилних телефона и видео бима на часу омогућава да се искористе предзнања и вештине које ученици већ поседују и самим тим им пружа осећај сигурности и компетентности.
Ученици који су осмислили све активности и спровели их на часу су: Татјана Радишић, Страхиња Галић, Ружица Гајић, Даница Ракић, Нађа Нинковић, Јана Пешић, Милан Мокош, Анђела Фреунд, Ленка Косовац, Андреа Божин, Невен Јован Мориц, Валентина Рибарски и Лена Савић.
Часу су присуствовале наставнице Радмила Карановић и Верица Петровић и дефектолог школе Миона Поповић Ковачевић.

Joomla Plugins